התאונה בירושלים
פוסט שפורסם בעקבות התאונה בירושלים ע"י ישראלי: "אח, איזה תענוג לראות דוסים מתרסקים..." האם המשטרה תפתח בתביעה? האם המדינה תזדעזע? צפו וראו...
כניסות: 12080
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
עוברים ולא שביםהשפעת החברה -
אינטרמתקדושת האדם -
כמה אדם נהנה בחייםדברי הרב -
הטלאי הצהוב של העולם החרדירבנים אורחים -
אין אומתנו אומה אלא בתורתהדברי הרב -
תזהר מהחרדים האלהחגים ומועדים


תכנים אחרונים מאת הרב דניאל זר