למה זה קרה לי
צריכים אנחנו להבין שאין שום מקרה בעולם כלל, וכל מה שקורה איתנו הכל מהשגחה פרטית. וכל מה שמוטל עלינו זה, לפשפש במעשינו. מה לא עשינו טוב כיצד אנחנו יכולים לתקן.
כניסות: 12037
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
צמא לדבר השםרבנים אורחים -
קונים הכל ובסוף משלמיםנקודה למחשבה -
צדקה תציל ממוותדרך חיים -
משנה גפרק ב -
ההבדל בין מיתת צדיק לרשענקודה למחשבה -
השירה הורגת את המזיקיםנקודה למחשבה


תכנים אחרונים מאת הרב דניאל זר