כל החיים של האדם זה חסד אחד גדול, גם שנראה לנו שזה תקופה של חושך והכל לא לטובתינו. צריך לדעת שרק טוב יורד מהשמים וכל הבעיות זה חסד של השם יתברך.
כל קושי ובעיה זה מתנה מהשם
כניסות: 1365
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
אל תקלקל את העינייםנקודה למחשבה -
הגדולה שאתה מכיר את עצמךשיחת השבוע -
מי זה בר יוחאירבנים אורחים -
ארבעה דברים קורעים גזר דינו של האדםדברי הרב -
חתונה מעורבת זה סכנהנקודה למחשבה -
להתחזק בימי מלחמת חרבות ברזלהלכה למעשה


תכנים אחרונים מאת הרב יניב עזיז