מה הדין אם הכניסו לתנור תבנית של דגים וביחד הכניסו גם תבנית נפרדת של בשר, האם יש איסור לאכול את הבשר והדגים או שיש בכך איסור שנאפו יחד.
אפיית בשר ודגים בתנור אחד
תגיות:
כניסות: 9844
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
גניבה וגזילה חלק גנזיקין שכנים וממונות -
לשון הרע חלק גבין אדם לחברו -
הדלקת נרות חנוכהחג חנוכה -
נמצא טעות בתפיליןשאלות ותשובות בהלכה -
ריבית בשכירותנזיקין שכנים וממונות -
הסרת עצמות מהאוכל חלק במלאכות שבת


תכנים אחרונים מאת הרב אומר מעודה