לא לחיות במדבר
לפעמים אנחנו שואלים מדוע דור כל כך מרומם שחי במדבר ורואים את הניסים והנפלאות של בורא עולם חטאו, שאם אנחנו היינו במקומם לא היינו חוטאים אפילו חטא אחד?
כניסות: 12684
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
להתפלל להאמין ולקבלדרך חיים -
דרך ברורהרבנים אורחים -
מסירות נפשרבנים אורחים -
הסימנים שלפני המשיחנקודה למחשבה -
פרשת וישב - להאיר את הקושיהרב צח ויאה -
עצמאות או תלותיהדות


תכנים אחרונים מאת הרב עמית אלוני