בסוף הכל יהיה טוב
אומרים חז"ל שבע יפול צדיק וקם, כל מה שהצדיק זכה להגיע לדרגתו אלא בזכות שקם מהנפילה שנפל. וכל מה שקשה לנו ונראה לנו רע בעינינו בסופו של דבר זה הדבר הטוב ביותר בשבילנו.
כניסות: 10278
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
פרשת חיי שרה - לקחת אחריות בחייםשיחת השבוע -
גשמים של ברכהמושג יהודי -
התפילה מבטלת גזירות רעותדרך חיים -
שערי דמעה לא ננעלושאלות ותשובות בהשקפה -
החריצות שקר והגזירה אמתיהדות -
עשרת ימי תשובהמושג יהודי


תכנים אחרונים מאת הרב יניב עזיז