בסוף הכל יהיה טוב
אומרים חז"ל שבע יפול צדיק וקם, כל מה שהצדיק זכה להגיע לדרגתו אלא בזכות שקם מהנפילה שנפל. וכל מה שקשה לנו ונראה לנו רע בעינינו בסופו של דבר זה הדבר הטוב ביותר בשבילנו.
כניסות: 10285
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
משנה דפרק א -
אנחנו מחוברים לעולם חיצונישיחת השבוע -
משנה אפרק ג -
איך מנצחים במלחמהרבנים אורחים -
הכח של אדם יחידיהליכות מוסר -
טעם החייםרבנים אורחים


תכנים אחרונים מאת הרב יניב עזיז