לחיות תורה
הקב"ה ברא את יצר הרע כדי שנוכל להתגבר עליו ולקבל שכר רב על קיום המצוות, ואין אדם יכול להנצל ממנו אלא על ידי תורה, בראתי יצר הרע ובראתי לו תורה תבלין.
כניסות: 12938
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
משנה גפרק ב -
האש של רבי שמעוןרבנים אורחים -
מתיקות התורה הקדושהדברי הרב -
המעשים הגדולים שלירבנים אורחים -
פרשת שלח לך - מרגל או תיירהרב אליהו רוסתמי -
התורה מתוקה מדבששיחת השבוע


תכנים אחרונים מאת הרב דניאל זר