תשובה על השאלה: מה עושה אדם שגר בבניין גבוה ורוצה להדליק את החנוכיה. האם מדליק אותה בחלון למרות שהוא נמצא בקומה שההולכים ברחוב לא יראו אותה. ומה הדין אם יש עוד בניינים גבוהים באזור.
הדלקת נר חנוכה בבניין גבוה
כניסות: 8677
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
הלכות תשובה להרמבם חלק גמועדים -
פסוקי דזמרה חלק אהלכות תפילה -
טעם מצוות שמיטהשנת שמיטה -
הלכות הדלקת נרות המשךערב שבת -
הלכות תפילין חלק גבהלכה ובאגדה -
סיום תפילת שחרית ועלינו לשבחתפילת שחרית


תכנים אחרונים מאת הרב אשר זנזורי