תשובה על השאלה: האם מותר לעלות לבית העלמין בימי החנוכה בימי השבעה השלושים וכן באחד עשר חודש ובשנה. האם אפשרי או שצריך לדחות את זה לאחר החנוכה.
לעלות לבית העלמין בחנוכה
תגיות:
כניסות: 9005
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
פדיון הבן לפני ברית מילהשאלות שונות -
מצווה לח - איסור לא תתאווהתריג מצוות -
הערך העליון שלך - שיעור מסכםשיטת C.B.T -
זעקת הילדחוזרים בתשובה -
מתי יוצאים לדרך לפני שבתהלכות שבת -
להתבטל לגדוליםהילולת צדיקים


תכנים אחרונים מאת הרב אשר זנזורי