לא להבליט את החסרונות
אחרי הכל אנחנו כבר מבינים שצריכים לדבר ולתקשר אחד עם השני, אבל מצד שני אנו צריכים להבחין שלא נבליט לשני את החסרונות שלנו אם זה בדיבור וכן בהתנהגות היום יומית, שדבר זה מוריד את ערך כלפי השני.
תגיות:
כניסות: 11025
אהבתם? תנסו גם את אלו
-
תלמד לא להתפרץנקודה למחשבה -
תסמונת הדרדרבניית הבית היהודי -
איך גורמים ליצור חיבור בין הילדים להוריםחינוך ילדים -
נתינה מקשרתסדנה לתקשורת -
לקבל החלטות קשותעולמות נפגשים -
איך מתמודדים עם מריבות בין אחיםחינוך ילדים


תכנים אחרונים מאת הרב יוחאי אוחיון